Suites ofimática: GOOGLE DOCS
Unha Suite ofimática é un conxunto de aplicacións para o seu uso en entornos de oficina, profesionais, ou incluso domésticos. Acostuma incluír programas de edición de textos, follas de cálculo, de presentacións, xestión de correo, de contactos e un navegador.
Unha suite ofimática on line permite todo o anterior, pero accedendo á información de xeito remoto, esteamos onde esteamos, e, con vantaxes engadidas, como a posibilidade de edición multiusuario ou acceso a revisións anteriores do mesmo documento.
O exemplo máis notorio son as suites de Google, das que cabe destacar GoogleDocs, coa que teremos acceso a documentos de texto, de folla de cálculo ou presentacións (serían os irmáns online de Word, Excel e Powerpoint de MS Office).
Os documentos estarán sempre dispoñibles na Internet para o seu uso en calquera ordenador.
Google Docs permítenos traballar tanto con novos documentos como ficheiros xa existentes. Os arquivos creados quedan gardados na internet para seguir traballando con eles ou consultalos cando queira, tamén pode ser descargados a calquera ordenador en diversos formatos (Word e PDF, entre outros).
Ademais, permitir a outros usuarios ler ou participar na elaboración do documento, o que facilita o traballo colaborativo sen ter que enviar arquivos vía correo electrónico e saber que temos sempre a última versión de cada documento.
Para utilizar Google Docs temos que ser usuarios de Google. Darse de alta é gratuíto.
Os documentos que creamos en Google Docs se poden organizar en carpetas diferentes. Temos tamén un motor de busca para localizar rapidamente calquera documento que conteña a información que está a procurar.
Despois de abrir o documento, podemos ir traballar con el dun xeito moi semellante ao que facemos cos programas Word, Excel ou PowerPoint. Se precisamos de outras persoas para traballar sobre este documento, nós só temos que compartir con eles. Para isto, escribimos o seu enderezo de e-mail para convida-los a participar, o que poden facer coma colaboradores (con permiso para editar os documentos), ou simplemente como lectores.
Google Docs permite a publicación directa na internet do documento que creamos. Google Docs ofrece a posibilidade de publicar no seu propio servizo (proporciona un enderezo para que poidamos compartir con outros usuarios) ou no noso blog.
Tamén podemos traballar con documentos creados e que temos no noso equipo. Neste caso, Google Docs permite subida de arquivos de texto de ata 500 KB (creado co Word ou StarOffice), presentacións de PowerPoint ata 10 MB e follas de cálculo (ficheiros de Microsoft Excel ou dentro CSV,. Ods ) a un máximo de 1 MB.
Outra opción ofrecida por Google Docs para crear un novo documento é enviar un correo electrónico a un enderezo proporcionado polo equipo de implementación.
Google Docs garda automaticamente cada poucos segundos, os documentos creados polos usuarios.
Unha Suite ofimática é un conxunto de aplicacións para o seu uso en entornos de oficina, profesionais, ou incluso domésticos. Acostuma incluír programas de edición de textos, follas de cálculo, de presentacións, xestión de correo, de contactos e un navegador.
Unha suite ofimática on line permite todo o anterior, pero accedendo á información de xeito remoto, esteamos onde esteamos, e, con vantaxes engadidas, como a posibilidade de edición multiusuario ou acceso a revisións anteriores do mesmo documento.
O exemplo máis notorio son as suites de Google, das que cabe destacar GoogleDocs, coa que teremos acceso a documentos de texto, de folla de cálculo ou presentacións (serían os irmáns online de Word, Excel e Powerpoint de MS Office).
Os documentos estarán sempre dispoñibles na Internet para o seu uso en calquera ordenador.
Google Docs permítenos traballar tanto con novos documentos como ficheiros xa existentes. Os arquivos creados quedan gardados na internet para seguir traballando con eles ou consultalos cando queira, tamén pode ser descargados a calquera ordenador en diversos formatos (Word e PDF, entre outros).
Ademais, permitir a outros usuarios ler ou participar na elaboración do documento, o que facilita o traballo colaborativo sen ter que enviar arquivos vía correo electrónico e saber que temos sempre a última versión de cada documento.
Para utilizar Google Docs temos que ser usuarios de Google. Darse de alta é gratuíto.
Os documentos que creamos en Google Docs se poden organizar en carpetas diferentes. Temos tamén un motor de busca para localizar rapidamente calquera documento que conteña a información que está a procurar.
Despois de abrir o documento, podemos ir traballar con el dun xeito moi semellante ao que facemos cos programas Word, Excel ou PowerPoint. Se precisamos de outras persoas para traballar sobre este documento, nós só temos que compartir con eles. Para isto, escribimos o seu enderezo de e-mail para convida-los a participar, o que poden facer coma colaboradores (con permiso para editar os documentos), ou simplemente como lectores.
Google Docs permite a publicación directa na internet do documento que creamos. Google Docs ofrece a posibilidade de publicar no seu propio servizo (proporciona un enderezo para que poidamos compartir con outros usuarios) ou no noso blog.
Tamén podemos traballar con documentos creados e que temos no noso equipo. Neste caso, Google Docs permite subida de arquivos de texto de ata 500 KB (creado co Word ou StarOffice), presentacións de PowerPoint ata 10 MB e follas de cálculo (ficheiros de Microsoft Excel ou dentro CSV,. Ods ) a un máximo de 1 MB.
Outra opción ofrecida por Google Docs para crear un novo documento é enviar un correo electrónico a un enderezo proporcionado polo equipo de implementación.
Google Docs garda automaticamente cada poucos segundos, os documentos creados polos usuarios.
No hay comentarios:
Publicar un comentario